Szkolenia

Bid Optimizers – jak wybrać optymalny system?

Automatyzacja procesu zakupu kampanii SEM pozwala na znaczące podniesienie efektywności (nawet o kilkadziesiąt procent) oraz na dużą oszczędność czasu przeznaczanego na planowanie i prowadzenie kampanii. Systemy typu Bid Optimizer poza optymalnym prowadzeniem licytacji w kampanii SEM, posiadają także funkcje skanujące efektywność kampanii pod względem merytorycznym (zdefiniowane słowa i miejsca wyświetlania) oraz wychwytują błędy w prowadzeniu kampanii powodujące spadek Quality Score.

Termin szkolenia

Skontaktuj się,
aby poznać szczegóły

Miejsce

Siedziba IAB Polska, Warszawa,
ul Krucza 16/22

Koszt szkolenia

1890 zł (+VAT)

Zakres tematyczny szkolenia

  • Czym jest Marketing Automation
  • Inbound Marketing
  • SEM i jego specyfika
  • Najczęstsze błędy w planowaniu i prowadzeniu kampanii SEM
  • Jak sprawdzić, czy kampania wykorzystuje swój potencjał i jest dobrze prowadzona
  • Systemy Bid Optimizers, czyli automatyzacja licytacji stawek zakupu słów kluczowych i miejsc wyświetlania
  • Najważniejsze funkcje Bid Optimizer’a
  • Automatyzacja procesów sprawdzania merytorycznej jakości kampanii SEM

Umiejętności zdobyte podczas szkolenia

  • wiedza na temat najnowocześniejszych trendów w marketingu cyfrowym
  • znajomość specyfiki kampanii SEM i najważniejszych zasad jej prowadzenia
  • umiejętność oceny potencjału SEM
  • poznanie obszarów SEM, które należy prowadzić samodzielnie oraz tych, które wymagają automatyzacji ze względu na miliony
    wyliczeń potrzebnych do uzyskania maksymalnego efektu
  • poznanie oprogramowania służącego do automatyzacji procesów zakupu kampanii SEM

Prowadzący – Piotr Guziur

Piotr Guziur – CEO AdMotiv, specjalista SEM i SEO, posiadacz certyfikatu Google Analytics Individual Qualification oraz Google AdWords Individual Qualification. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat Search Engine Marketingu, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w domu mediowym oraz w firmach z branży marketingu internetowego w Polsce i zagranicą. Twórca platformy AdMotiv.

10
lat doswiadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych
6
głównych certyfikatów branżowych
6
Lat doskonalenia autorskiego systemu optymalizacji kampanii sem
500
Skutecznych kampanii adwords
70
Przeprowadzonych szkoleń
700
Zadowolonych uczestników szkoleń

Zapisz się na szkolenie