Oferta

Jak przebiega Współpraca

Podłączenie systemu do mediów przy użyciu API

Pobranie danych o konwersji

Budowa Media – Planu

Optymalizacja algorytmiczna

Szczegółowe raporty skuteczności mediów

W ramach platformy AdMotiv oferujemy usługi oparte na abonamencie miesięcznym oraz jednorazowe


Usługi Abonamentowe

Całościowe prowadzenie Kampanii SEM i innych mediów wraz z optymalizacją

W ramach tej najbardziej kompleksowej usługi konsultanci naszej firmy zajmują się całościowo planowaniem, zakupem, monitorowaniem efektywności, obsługą narzędzi analitycznych oraz codzienną optymalizacją kampanii SEM w AdWords oraz w innych mediach. Zakup mediów odbywa się na zasadach całkowicie transparentnych i bezstronnych. Gwarantujemy zakup tylko skutecznych mediów, co pokazujemy szczegółowo w bieżących raportach. Wybór mediów następuje wyłącznie na podstawie oceny ich efektywności, a celem jest maksymalizacja ROI dla klienta.

Licytacja stawek w kampanii AdWords oraz regularny monitoring kampanii w obszarze słów kluczowych, miejsc wyświetlania, tekstów reklam i ustawień

W tym modelu nasi klienci powierzają nam tylko monitoring efektywności i optymalizację licytacji stawek CPC, a samodzielnie opracowują teksty reklamowe i słowa kluczowe w kampanii.

Po podłączeniu do AdMotiv konta AdWords, z którego prowadzona jest kampania definiujemy strategię optymalizacji i uruchamiamy cały zestaw narzędzi optymalizacyjnych.


Usługi Jednorazowe

Audyt i doradztwo w zakresie Web Analytics oraz wyliczenia optymalnego Media-Mix

Usługa obejmuje: konsulting w ramach pomiaru efektywności kampanii, wdrożenie narzędzia pomiaru efektywności, pomiar współczynników konwersji, definicję metody optymalizacji kampanii w celu maksymalizacji ROI, opracowywanie strategii reklamowej i promocyjnej online oraz stworzenie media planów dla podanej strategii.

Pełny Audyt kampanii SEM w Google AdWords oparty na platformie AdMotiv

W ramach usługi klient otrzymuje ocenę aktualnego prowadzenia kampanii, licytacji stawek oraz instrukcję optymalizacji szczegółowej kampanii. Po otrzymaniu raportu z audytu klient może samodzielnie wdrażać działania reklamowe i obserwować wzrost efektywności kampanii. Może także zlecić nam wdrożenie wszystkich zalecanych zmian. W usłudze audytu gwarantujemy pozytywny ROI, czyli wygenerowanie oszczędności wyższych niż koszt audytu. Zwykle podniesienie efektywności pozwala wygenerować ten sam efekt z budżetu niższego o 15-25%. Koszt pełnego audytu wynosi już od 990 zł. W przypadku większych kampanii jest podawany od razu po wysłaniu do nas zapytania.

W przypadku zainteresowania usługami
prosimy o kontakt telefoniczny – 792 801 970 lub email – audyt@admotiv.pl