O nas

Naszym klientom działającym zarówno w Polsce, jak i za granicą
pomagamy

Zmniejszyć koszty prowadzenia kampanii online i dzięki temu zwiększyć efektywność i konkurencyjność firmy

Zwiększyć skuteczność kampanii reklamowych online dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów optymalizacyjnych

Marketing online

Marketing Online jest agencją SEM/SEO działającą na rynku od 2001 roku i obsługującą swoich klientów w Polsce i za granicą. Oferujemy pełen zakres usług związanych ze skuteczną reklamą w Internecie.

Nasze kompetencje i doświadczenie docenił już szereg Klientów, którzy we współpracy z nami cenią sobie przede wszystkim efektywność prowadzonych kampanii oraz przejrzyste warunki obsługi.

Posiadamy wszystkie najważniejsze certyfikaty branżowe, takie jak Google Advertising Professional, Google Analytics Authorized Consultant, Certyfikat Złotego Partnera OnetBoksy oraz Certyfikat Partnera AdKontekst, świadczące o wypełnianiu wymagań związanych z doświadczeniem w prowadzeniu kampanii PPC oraz zdane egzaminy z wiedzy o reklamie w wyszukiwarkach. Certyfikaty wymagają od nas ciągłego dokształcania się i udziału w corocznych szkoleniach w centrali Google.

Działamy zgodnie z najwyższymi standardami i kodeksem etycznym SEO opracowanym przez IAB Polska, którego jesteśmy członkiem. Jesteśmy także laureatem nagrody MIXX Awards 2010 w kategorii Marketing Wyszukiwarek.

Jesteśmy stale obecni na rynku poprzez udział w konferencjach tematycznych, dzielimy się naszą wiedzą poprzez szkolenia i publikacje oraz stale dbamy o innowacyjność naszej firmy pracując nad własnymi rozwiązaniami technologicznymi w tym systemu AdMotiv.

10
lat doswiadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych
6
głównych certyfikatów branżowych
6
Lat doskonalenia autorskiego systemu optymalizacji kampanii sem
500
Skutecznych kampanii adwords
70
Przeprowadzonych szkoleń
700
Zadowolonych uczestników szkoleń
Certyfikaty agencji

CEO – Piotr Guziur

Piotr Guziur – CEO AdMotiv, specjalista SEM i SEO, posiadacz certyfikatu Google Analytics Individual Qualification oraz Google AdWords Individual Qualification. Autor książki „Marketing w Internecie – strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw”, bestselleru wydawnictwa Helion oraz licznych artykułów na temat Search Engine Marketingu, planowania i badania mediów, a także rozwoju mediów cyfrowych i nowych form reklamy. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w domu mediowym oraz w firmach z branży marketingu internetowego w Polsce i zagranicą. Twórca platformy AdMotiv.

1
Napisane książki
5
Certyfikaty
10
Lat doświadczenia
15
Prelegent na konferencjach branżowych
700
Ponad przeszkolonych osób
1000
Ponad przeprowadzonych godzin szkoleniowych
Certyfikaty